Hallo. Leuk dat je een kijkje komt nemen. Wij zijn een klein design label uit Amsterdam.


We hebben recentelijk Strip gelanceerd en zijn nu druk bezig met de ontwikkeling van nieuwe producten en product variaties. Als je op de hoogte gehouden wilt worden, vul dan hier je email adres in.


Winkel informatie

Verzendkosten
We bieden gratis verzending in Nederland, België Luxemburg en Duitsland voor bestellingen met een bestelwaarde van €75,- of meer. De verzendkosten naar andere landen en bestellingen met een bestelwaarde lager dan €75,- worden in de checkout berekent en worden getoond voordat je op de “Buy Button” klikt.

Is Strip verkrijgbaar in de winkel?
Op dit moment is Strip alleen te koop via de Omsch webshop, als daar verandering in komt dan zullen we dat zeker vermelden op de website. Ben jij winkeleigenaar en wil je een samenwerking aangaan. Laat het ons dan weten, we horen graag van je.

Korting op grote bestellingen
Bestellingen van 7 Strips of meer komen in aanmerking voor een korting. Mail ons en we sturen je een kortingscode.

Welke betaalmethoden hanteren jullie?
Wij werken samen met Sisow, zij werken met betaalmethodes zoals: Credit Cards, PayPal, iDEAL, Bancontact, Belfius, SOFORT Banking en andere regionale betaalmethoden. Het volledige overzicht is zichtbaar in de checkout.

Transacties die worden uitgevoerd door Sisow worden niet vastgelegd op onze servers. Sisow staat geregistreerd bij DNB

Verzenden jullie ook naar ‘t buitenland?
Ja, maar let wel, in eerste instantie kun je in de webshop alleen bestellingen plaatsen die bezorgt mogen worden in de Europese unie. Als je je niet in de EU bevindt en toch graag een bestelling wil doen, laat ons dan weten wat je zou willen bestellen en waar de bestelling naartoe gestuurd mag worden. Het kan zijn dat we dan toch iets voor je kunnen regelen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakje ontvang?
Verzendingen in Nederland en België worden meestal binnen 2 werkdagen geleverd.

Mijn item is niet op voorraad, wat kan ik doen?
Als jouw item niet op voorraad is dan kan je een vooruitbestelling doen of je kan ons een mail sturen, zodat wij je het kunnen laten weten als de voorraad weer is aangevuld.

Welke verzendmethodes hanteren jullie?
Strip is te groot voor service punt zendingen, daarom kunnen wij alleen versturen naar je voordeur. Normaal gesproken maken wij gebruik van PostNL. Als het formaat – bij op maat gemaakte producten – te groot wordt kunnen we kiezen voor DHL of UPs. Als je in Amsterdam woont kan je Strip ook ophalen.

Orders en retouren

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst sturen we je binnen 24 uur  een Track & Trace email. Als je zo’n mail ontvangt betekent het dat we je zending hebben aangemeld bij onze pakketdienst, maar niet altijd dat het die dag verzonden kan worden.

Jouw factuur
Nadat we je order hebben verwerkt sturen we je de factuur per mail, waarmee jouw bestelling ook gelijk is afgehandeld.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Het is niet persé nodig maar het is wel aan te raden omdat je dan later makkelijker je aankoop koopgegevens kan inzien.

Bedrijven buiten Nederland betalen geen BTW
Als je een bestelling plaatst voor een bedrijf buiten Nederland dan betaal je geen BTW. Om je tarief te verlagen naar 0% BTW in de checkout, maak je een account aan en vul je je btw nummer in zodat we jouw gegevens kunnen verifiëren in het Systeem voor de uitwisseling van BTW-informatie

Herroeping bij op maat gemaakte artikelen
Je kunt op maat gemaakte artikelen niet herroepen. Echter, als je de order op tijd herroept en de bestelling is nog niet uitgezet bij onze leverancier dan kunnen we de bestelling kosteloos stopzetten.

Hoe kan ik mijn aankoop herroepen?
Je kunt je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst terug sturen en hoewel we altijd graag feedback krijgen, ben je niet verplicht om een reden te geven als je om een terugbetaling vraagt. Als je ons een mail stuurt met je aankoopgegevens en aangeeft van de koop af te willen zien dan zullen wij overgaan tot terugbetaling binnen één week nadat we het product hebben ontvangen en hebben kunnen verifiëren dat er geen schade is.

Verkeerde zending of verzendschade
Bekijk je order goed bij aankomst. Als de levering niet is zoals bestelt, laat het ons dan binnen 5 dagen weten zodat we je het juiste product kunnen sturen. Als je een beschadigd product ontvangt stuur dan snel je bestelgegevens en foto’s van de beschadigde – bij voorkeur nog ongeopende – verpakking en het beschadigde product.

Hoe kan ik een product retourneren?
Artikelen worden bij voorkeur teruggezonden in de oorspronkelijke verpakking. Als die niet meer voorhanden is dan graag in een verpakking die evenveel bescherming biedt als de originele verpakking. In Nederland kan je je retour aanbieden bij PostNL.

Komt jouw zending niet vanuit Nederland dan raden wij UPS aan. UPS kan het pakje ook komen ophalen.

Retouradres
Omsch
Orteliusstraat 148-3
1057 BH Amsterdam
Nederland

Mail ons met je vragen, we zijn online
maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
info@omsch.com